ماجرای نفوذیهای ایران در سازمان منافقین!

اکبر خوش کوشک، از عناصر امنیتی وزارت اطلاعات بود که بعد از ماجرای قتلهای زنجیره ای نامش بر سرزبانها افتاد. خوش کوشک مدتی چهره ای رسانه ای بود تا اینکه بعد از سالها خاموشی اخیرا به مناسبت سالگرد قتلهای زنجیره ای با پایگاه انصاف نیوز گفتگویی کرده است. آنچه میخوانید بخشی از این گفتگوست که به نفوذ اطلاعاتی ایران در سازمان منافقین می پردازد:

من یک گریزی بزنم؛ آن‌قدر امنیت ما در این کشور بالا است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آمده‌اند و می‌خواهند که سازمان منافقین را از آن گروه تروریستی خارجش کنند. می‌گویند این‌ها که ده سال دیگر هم ترور و این‌ها نمی‌کنند، اما آدم‌کش‌هایشان را باید حذف کنیم. شما الان نگاه کنید و ببینید که از داخل خود سازمان منافقین ۶۰ نفر را از کادری‌های بالا گرفتند، شصت نفر را از اشرف گرفتند و باقی را از لیبرتی. هشت نفر از خودشان می‌آیند و ۵۲ نفر را اعدام می‌کنند، در خود اشرف؛ دو نفر از آن گنده‌ها را هم می‌دزدند و با خودشان به ایران می‌آورند. یعنی از شصت نفر، شش نفرشان آدم ما بودند که ۵۲ نفر را اعدام می‌کنند و دوتا از گنده‌ها را هم می‎‌دزدند و می‌آورند ایران.
این نفوذ و امنیت را شما نگاه کنید! امنیت فقط در داخل نیست؛ شما می‌آیی نفوذ می‌کنی در قرارگاه اشرف، ۵۲ نفر را، منافقین خودشان می‌کشند، بعد می‌آیند دوتا از اعضای بلندپایه‌ی سازمان را هم می‌دزدند و بعد می‌آیند ایران.

منبع: در گفتگو با پایگاه انصاف نیوز

تاریخ درج مطلب: پنجشنبه، ۲ آذر، ۱۳۹۶ ۹:۰۹ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *