آیا کشته شدن غضنفر رکن آبادی و سید احمد حاتمی در منا اتفاقی بود؟

حمید داودآبادی نوشت: سال 1379 (2000 میلادی) هنگامی که رژیم صهیونیستی در زیر ضربات سهمگین مقاومت اسلامی و حزب الله تاب نیاورد و مجبور شد در خفت بارترین فرار در تاریخ ننگین خود، پس از قریب 20 سال اشغال، جنوب لبنان را ترک کرده و بگریزد، اتفاق بسیار عجیبی افتاد. متاسفانه آن اتفاق، موید هوشیاری و اتحاد کامل دشمنان اسلام و بی هوشی ما و مقاومین بود!

در آن ایام، جهان اسلام و عرب، سرخوش و شادمان از شکست و فرار تاریخی و بی نظیر صهیونیست ها بود و آن را فقط و فقط ثمره تلاش های بچه شیعه های حزب الله لبنان می دانست. مطبوعات عرب نیز به فراخور جوّ عمومی کشور خود، حجت الاسلام “سیدحسن نصرالله” دبیرکل حزب الله لبنان را قدرتمندترین و بزرگ ترین مرد جهان عرب در سال 2000 مطرح کرده و از او تجلیل به عمل آوردند.

در آن میان، سران وهابی عربستان سعودی، به بهترین نحو ماموریت جبران شکست نظامی صهیونیستها را با عملیات بزرگ اطلاعاتی خود انجام دادند.
پادشاه عربستان، برای تقدیر از رزمندگانی که اسرائیل را خفیف کرده و فراری داده بودند، اقدام به دعوت از 600 نفر از نیروهای مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان برای حج تمتع آن سال به عربستان نمود و آن را هدیه ای ناچیز در مقابل کار ارزشمند آنها برشمرد!

رفتن به حج و پا گذاشتن به سرزمینی که اتفاقا در آن ایام جولانگاه عوامل اطلاعاتی دشمن برای گرفتن شاه ماهی است، همان.
چرا که در بین 600 نفر، افراد برجسته ای همچون “عماد مغنیه” حضور داشتند!

برخی از آنها که مسئولین عربستانی برای ترددشان مسائل امنیتی بسیاری در نظر گرفته بودند، از سیستم نقل و انتقال آنها استفاده کردند؛ غافل از آن که همه اطلاعات و مشخصات آنها به طور کامل توسط دشمن اسکن می شود. به خصوص عماد مغنیه که تا آن روز، آمریکا و اسرائیل اطلاعات چندانی از او نداشتند!

و متاسفانه، در حج سال 1394 همین اتفاق مجددا تکرار شد.
“غضنفر رکن آبادی” دیپلمات برجسته، مومن، متعهد، پا به کار جمهوری اسلامی که به خاطر سال هایی که بر کرسی سفارت ایران در بیروت تکیه زده بود، دشمن صهیونیستی بغض و کینه جنگ 33 روزه را از امثال او می دانست، به آن سفر بی بازگشت رفت.
همراه یا همسفر با او نیز چند تن دیگر از جمله چند دیپلمات حضور داشتند که هر یک برای خود وزنه ای بسیار ارزشمند محسوب می شدند همچون دکتر “سیداحمد حاتمی” از نوابغ ایران، و برخی که اسامی شان مطرح نشد!

واقعا کی می خواهیم باور کنیم که دشمن ما صهیونیسم و آمریکاست و هیچگاه بغض خود را فرو نخواهد داد مگر این که عملی کند!
و حاکمان خائن عربستان، بزرگترین مجری توطئه های صهیونیستی در دل جهان اسلام هستند!
باور کنیم دشمن همواره هوشیار است و از لحظه لحظه زمان، برای ضربه زدن و بهره برداری استفاده می کند.

یادمان نرود، وقتی ما خوابیم، قبل از این که “آقا پلیسه” بیدار باشد تا امنیت شهر را تامین کند، خلافکاران و دزدان بیدارند و برنامه ریزی کرده و می کنند تا امنیت شهر را برهم بزنند. وگرنه فقط موعدش نرسیده است!

سال های اخیر مملو بوده است از انتقام گیری دشمنان از ما، ولی ما همچنان …
شهیدان سرافراز و بزرگی همچون “عبدالله رودکی”، “سیداسدالله لاجوردی”، “غضنفر رکن آبادی”، “عماد مغنیه”، “حسان اللقیس” و …

تاریخ درج مطلب: جمعه، ۲ شهریور، ۱۳۹۷ ۲:۲۵ ب.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *