خاطره ای از احترام رهبری به آیت الله جنتی

مالک شریعتی، روزنامه نگار در یادداشتی تلگرامی نوشت:
از ابتدای نقش آفرینی آیت الله احمدجنتی در مناصب گوناگون انقلاب، جریان رسانه ای رسمی و غیررسمی ضدانقلاب و فتنه گران و بعدها پادوهای رسانه ای جریان انحرافی، به مثابه دو تیغه قیچی خصوصا در شبکه های مجازی، به طور حساب شده ای شیب حملات خود را علیه آقای جنتی به سبب کینه های متعدد از جمله ناظر به عملکرد ایشان در شورای نگهبان به شدت تند کردند.

حجم گسترده پیامهای تخریبی هجوآمیز علیه این عالم باتقوا و قانونمدار مساله ای عیان است که متاسفانه بعضا در محافل حزب اللهی هم به بهانه خنده و مطایبه، تکرار و ترویج می شود.
در این فضای آلوده به تهمت و افترا خاطره ای شخصی را بازخوانی میکنم که اوج محبت رهبر حکیم انقلاب را به این مجاهد محاسن سفید انقلابی نشان می دهد:

حدود پانزده سال قبل در زمان دانشجویی دوره کارشناسی در دانشگاه تهران که مسوول بسیج دانشجویی دانشکده فنی بودم، علاوه بر توفیق شرکت در نماز جماعت مسجد دانشگاه تهران، ارتباط تنگاتنگی با مجموعه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه داشتم. در یکی از مناسبتهای فاطمیه یا دهه محرم بود که یک روز حاج سعید حدادیان به من گفت قرار است امشب در مراسم بیت رهبری مداحی کند و پیشنهاد کرد با او همراه شوم تا بتوانم از نزدیک آقا را زیارت کنم و من با خوشحالی قبول کردم، دیداری که چند هفته قبل پس از سالها تکرار شد و شیرینی اش دوچندان بود.

آن شب از یک در دیگر همراه با آقای حدادیان به محوطه جلوی حسینیه و مراسم رفتم و با توصیه او دم در نشستم تا بتوانم با پایان مراسم به سرعت برای صرف شام همراه او سر سفره خصوصی تر آقا که در طبقه پایین بود، حاضر شوم. همینطور هم شد. خدا رحمت کند شهید آیت الله سید محمدباقر حکیم را؛ یادم هست که ایشان دوشادوش رهبری مشغول صحبت بودند و من جزء اولین نفراتی بودم که پشت سر آن شهید عزیز و رهبری از پله ها پایین می رفتم.

بالاخره سر سفره در چند قدمی آقا نشستم و غذا ـ که چلو قورمه سبزی و دوغ بود ـ توزیع شد، اما کسی دست به غذا نمی برد چون رهبرانقلاب همچنان منتظر بودند و دست به سفره نبرده بودند.

پس از چند دقیقه آیت الله جنتی وارد شدند و رهبر عزیزمان که از قبل کنار خود جای یک نفر را خالی نگاه داشته بودند، از همان جا ایشان را صدا زدند و خواستند در کنارشان بنشیند. آیت الله جنتی هم اجابت کرده و به سمت رهبری رفتند و آقا تمام قد به احترام ایشان از جا بلند شدند و او را کنار خود جای دادند و بعد همه مشغول صرف شام شدند.

این ماجرا در نظر من یکی از نشانه های ظاهری ابراز علاقه شدید رهبر معظم انقلاب به آیت الله جنتی بود که آن را شخصا از نزدیک مشاهده کردم. خداوند متعال آیت الله جنتی را برای رهبری و امت حزب الله حفظ نماید.

تاریخ درج مطلب: چهارشنبه، ۲۳ اسفند، ۱۳۹۶ ۱۱:۰۵ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات مردمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *