خاطره حجت الاسلام کرمی درباره مرتضی الویری

سعید کرمی، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد نوشت:

چند روز پیش از چابهار عازم تهران بودم. بدلیل طولانی بودن پرواز، دقایقی را از صندلی بلندشدم که در راهرو قدم بزنم که یکمرتبه خانمی پا به سن گذاشته صدا زد: حاج آقا شما تلویزیون برنامه دارید؟

من که منتظر بودم نقدی یا نکته ای داشته باشند گفتم: بله بعضی وقتها. ..

از قضا پدر و برخی از دوستان هم همراهم بودند. با لحنی بسیار طلبکارانه و خیلی رسا برای جلب توجه اطرافیان به من فرمودند که :حاج آقا میشه اینقدر حرف نزنید؟!!! مردم خسته شده اند از حرفهای بی عمل شماها. …

با تعجب تمام سکوت کردم و فقط یک کلمه گفتم: چشم حاج خانم حتما. …..

هنگام پیاده شدن از هواپیما جوانی جلو آمد و او هم با صدای بلند بنده را خطاب کرد: حاج آقا قرار این بود؟ انقلاب برای این بود؟!!!
سلامش کردم و گفتم عزیزم مگه چی شده که اینقدر عصبانی هستید؟

با اشاره، بنز تشریفات فرودگاه و دو سه تا محافظ را نشان داد که برای استقبال از آقای الویری عضو شورای شهر تهران آمده بودند. من هم جاخوردم و خودم رو به ایشان رسوندم. …حالا نوبت من بود. .. باصدای رسا فریاد زدم آقای الویری شما مگه چه کاره ایدکه باید اینهمه تشریفات داشته باشید؟ چرا کاری میکنید که مردم به انقلاب بدبین بشوند و….

منتظر بودم جوابی به اعتراض من بدن که یکمرتبه دیدم همون خانمی که در هواپیما به من معترض بود که چرا اینقدر حرف میزنید؟؟! پشت سر جناب الویری ظاهر شد و خیلی شیک و با استقبال محافظین، صندلی عقب بنز تشریفات نشست. … مونده بودم چی بگم؟!! کاش مادر شهیدی به من اعتراض کرده بود و یا کسی که طلبی از مملکت و نظام داشت … اما این طایفه که تا تونستند خوردند و همیشه هم طلبکار بودند. …

سعیدکرمی 19 اسفند 96

منبع: کانال تلگرام من انقلابی ام

تاریخ درج مطلب: شنبه، ۱۹ اسفند، ۱۳۹۶ ۲:۳۱ ب.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *