خاطره مرتضی اشراقی از دربی 3 بر 2 و هت تریک زاید

مرتضی اشراقی که به فوتبال علاقه زیادی دارد و به شدت برنامه های فوتبالی را پیگیری می کند، در این باره می گوید: «من مشتری پر و پا قرص برنامه نود هستم. در مسابقه اس‌ام‌اسی آن هم شرکت می‌کنم. فکر کنم الان در باشگاه دویست‌تایی‌ها باشم.» او درباره آخرین دربی ای که در ورزشگاه دیده، می گوید: «آخرین دربی که رفتم بازی 3 – 1 بود که استقلال پرسپولیس را برد (سال 1374). بازی ایران و عربستان دوره علی دایی را هم رفتم. در دهه هفتاد هر بازی‌ای بود، می‌رفتم. یعنی حتی استقلال با وحدت را هم می‌رفتم. وحدت، گربه سیاه استقلال و پرسپولیس بود، بعد دارایی این نقش را داشت، بعد بهمن آمد. تا اواسط دهه هفتاد هرچه بازی استقلال پرسپولیس بود را می‌رفتم.»
او یک خاطره جالب هم بازی معروف استقلال و پرسپولیس که با شکست آبی ها در دقایق آخر همراه شد، دارد: «از بازی 3-2 ایمون زاید هم یک خاطره دارم. آن زمان اوج فعالیت شبکه‌های اجتماعی بود. من هم عضو فیس‌بوک بودم. استقلال 2-0 جلو افتاده بود. رفتم که بنویسم دو – هیچ خداحافظ و بردیم! ارسال را می‌زدم، نمی‌رفت. فقط نزدیک به 10 دقیقه مانده بود. 2-1 که شد، باز هم نوشتم دو یک و باز هم پست نشد. 2-2 که شد، دیگر بی‌خیال شدم، بعد هم که 3-2 پرسپولیس برد و من دیگر آن روز در شبکه اجتماعی نرفتم.»
او درباره استادیوم رفتنش می گوید: «با لباس شخصی استادیوم می‌رفتم. آخرین بازی که رفتم، بازی ایران و عربستان بود که علی دایی مربی بود و خیلی هم ناراحت‌کننده شد.»

تاریخ درج مطلب: چهارشنبه، ۳۰ دی، ۱۳۹۴ ۳:۳۹ ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *