روایت محسن رضایی از سناریوی طراحی شده در «اربیل» برای حوادث اخیر ایران!

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به حوادث اخیر تهران و اغتشاشات در برخی شهرهای کشور اظهارداشت: این اتفاقات سناریویی بود که توسط منافقین، سلطنت طلبان و آمریکا کلید خورد.
وی افزود: چند ماه پیش در اربیل عراق جلسه ای بین رئیس میز عملیات ویژه CIA که مسئول میز عملیات ایران است، قصی رئیس دفتر پسر صدام و هانی تلفا برادر زن صدام نماینده بارزانی ها، نمایندگان منافقین و نماینده عربستان تشکیل شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در این جلسه، تاریخ عملیات در ایران مشخص شد؛ آنها مشخص کردند که اواخر آذرماه با استفاده از فضای مجازی کار را شروع کرده و در دی ماه و بهمن هدف براندازی را دنبال کنند. این عملیات «استراتژی همگرایی نتیجه بخش» نام داشت.
رضایی گفت: تصور می کردند با این کار، کنترل تمام شهرها از دست مسئولین خارج شده، در گام بعدی اسلحه وارد کشور می کنند که به این واسطه تعداد زیادی از مردم کشته شده و در نهایت آمریکا از شورای حقوق بشر مصوبه ای علیه ایران درخواست کرده و در نهایت تحریم های جدیدی را اعمال کنند و پس از آن منافقین وارد فاز بعدی شوند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تمام این سناریو در اربیل طراحی شده است، گفت: از دو تا سه سال پیش که مسئولین امنیتی عربستان در پاریس در گردهمایی منافقین حاضر شدند، مقدمات این سناریو چیده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

تاریخ درج مطلب: شنبه، ۱۶ دی، ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *