طرحهای یک نهاد اطلاعاتی برای پایان دادن به اتفاقات سال 88؛ 4 میلیون نفر از شهرستانها به تهران بیایند …

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس و از فعالین سیاسی اصولگرا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باشگاه خبرنگاران جوان: شما در مصاحبه‌ای مطرح کردید در سال 88 عده‌ای طرحی را آوردند که حدود 700 نفر را دستگیر کنند اما رهبر معظم انقلاب با این طرح مخالفت کردند؛ ماجرای این دستگیری چه بود؟
زاکانی: در همان ایام 3 طرح مطرح شد؛ در طرح اول برخی از آقایان امنیتی معتقد بودند که نزدیک به 700 نفر را دستگیر کنیم تا قائله خاتمه پیدا کند اما رهبر انقلاب با این طرح برخورد و رد کردند و آن آقایان این طرح را به حدود 200 نفر تبدیل کردند و رهبری مجددا با این طرح مخالفت کردند و طرح دیگرشان این بود که از شهرستان‌ها 4 میلیون نفر آدم به تهران بیاوریم و موضوع تهران را جمع کنیم و این افراد را در مقابل افرادی قرار دهیم که به انتخابات معترضند که رهبر معظم انقلاب به شدت با این مسئله هم برخورد کردند.
رهبر انقلاب مسیری را در پیش گرفتند که فرصت بدهند تا جامعه خود به این نتیجه برسند و متوجه شوند که حقیقت چیست. کما اینکه چند ماه هم این مسیر طول بکشد لذا در روز 21  دی 88 برخی نمایندگان به دیدار رهبری رفتند و یکی از نمایندگان اشکالی را مطرح کرد که چرا با سران داخلی فتنه برخورد نمی‌شود و این باعث یأس مردم شده است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «بنده حرف شما را قبول ندارم چرا که نظام راه مناسبی را انتخاب کرد.»
تاریخ درج مطلب: چهارشنبه، ۸ دی، ۱۳۹۵ ۵:۵۰ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *