خاطره علم الهدی از هاشمی و روحانی

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در بخشی از سخنان خود در هفدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید در مشهد به خاطره ای از هاشمی رفسنجانی اشاره کرد:
با بررسی نشریه موسسه استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام از 15 سال گذشته تا قبل از دولت یازدهم متوجه می‌شویم مسئله توسعه تعامل در تمام نشریات با پیشنهاد بر بعضی حرکات سیاسی و اقتصادی نشان داده شده است.
وی افزود: سال 85 برخی از این نشریات را جمع کردم و در پاکتی آن را از طریق مرحوم طبسی به آیت‌الله هاشمی رساندم که وی بداند انقلابی که روزی خودش سنگ زیرین آن بود با چه مسائلی روبه‌رو شده است، پس از مدتی از مرحوم طبسی پرسیدم که پاکت را داده است یا خیر و او گفت هاشمی پاکت را به طرفی پرتاب کرده و گفته است حرف‌های علم‌الهدی مشخص است. او می‌تواند با رئیس نشریه که حجت‌الاسلام روحانی است صحبت کند.
علم‌الهدی ادامه داد: در کمیسیون مجلس خبرگان این موضوع را به روحانی گفتم و وی گفت جوانی متدین را بر رأس کار این نشریه قرار دادیم ولی حتما مسئله را بررسی می‌کنم که مسئله همین جا خاتمه یافت و دولت یازدهم تشکیل شد که شاهد هستیم تمام مبانی توسعه تعامل در استراتژی این دولت در حال اجراست و چیزی که از آن می‌ترسیدیم در عرصه عمل مشاهده می‌کنیم.
منبع: خبرگزاری فارس

تاریخ درج مطلب: جمعه، ۱۲ شهریور، ۱۳۹۵ ۲:۰۷ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *