خاطره ای از دیدار استقلال ـ پاس: شوت غافلگیرانه رضا احدی همه را میخکوب کرد

به گزارش خاطره نگاری هومن افاضلی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و پاس در باشگاه‌های تهران که در دیدار فوق، رضا احدی، پیشکسوت متوفی استقلال نیز با پیراهن استقلال این تیم را همراهی کرده و حتی در دقیقه 90 با شوتی زیبا، تأثیر مستقیمی روی گل تیمش داشت، گفت: در دیداری که با برتری 3 بر یک پاس مقابل استقلال در باشگاه‌‌های تهران همراه شد، به عنوان یک جوان 17 ساله روی نیمکت پاس حضور داشتم و این در حالی بود که فیروز کریمی، اولین سال مربیگری خود را با این تیم تجربه می‌کرد.

افاضلی تأکید کرد: فکر می‌‌کنم یکی از روزهای پایانی سال سال 1368 بود و قرار بود این بازی در امجدیه برگزار شود که به خاطر شرایط نامساعد زمین این مسابقه حدود یک ماه بعد و به عنوان دیدار پایانی فصل در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

مربی سابق تیم ملی گفت: در این دیدار علی اصغر مدیرروستا عملکرد درخشانی داشت و موفق شدیم با گل‌های این بازیکن، تیم استقلال، نایب قهرمان آن سال باشگاه‌های تهران را شکست دهیم.

وی یادآور شد: برای اولین بار روی نیمکت پاس می‌نشستم و هنوز خاطرات این دیدار را به خوبی به یاد دارم. البته ترس زیادی از جمعیت داشتم و دلهره عجیبی را در جریان برگزاری این دیدار تجربه می‌کردم.

افاضلی اظهار داشت: این دیدار در حالی که 3 بر صفر به سود پاس در جریان بود و با خوشحالی زیاد فکر می‌کردیم دیگر بازی به پایان رسیده است، به ناگاه با گل استقلال همراه شد. در این لحظه رضا احدی با شوتی استثنایی و غافلگیرانه دروازه پاس که در درون آن بهزاد غلامپور آماده قرار داشت را تهدید کرده که پس از برخورد این توپ به تیرک، در بازگشت تبدیل به گل اول استقلال شد. این شوت به واقع همه‌مان را روی نیمکت میخکوب کرد.

وی افزود: به خوبی به یاد دارم که حتی رضا احدی پس از پایان بازی از نتیجه‌ای که به دست آمده بود به شدت ناراحت بود و حتی پس از گلزنی به هیچ وجه خوشحالی نکرد.

تاریخ درج مطلب: دوشنبه، ۲۸ دی، ۱۳۹۴ ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *