خاطره رهبر انقلاب از نادر طالب زاده

نادر طالب زاده، دبیر جشنواره فیلم عمار 9 اردیبهشت 1401 بر اثر بیماری درگذشت. راه نوشت، صفحه متعلق به جشنواره عمار خاطره ای از رهبر انقلاب را که قبلا بدون ذکر نام روایت شده بود، باز نشر کرده و ادعا کرده که منظور رهبری از آن فرد «نادر طالب زاده» است. در ادامه متن کامل این خاطره را می خوانید:

«یک وقت کسی پیش من آمد و از فردی در همین جمع شما -که من خیلی به او علاقه و ارادت داشتم و دارم [آقای طالب زاده]- بدگویی کرد. بدگویی‌اش هم این بود که گفت: این فرد، قبل از انقلاب چنین و چنان بوده است و برای صحت ادعایش، عکسهایی هم به من نشان داد.

من به آن کس گفتم «همین عکسها و مدارک، دلیل است که ارادت من به این شخص، مضاعف شود.» واقعا هم خدا می‌داند که ارادتم مضاعف شد. به آن کس گفتم -حالا نمی‌خواهم خصوصیات و جزئیات را بگویم؛ و الا همه‌تان تصدیق می‌کردید- : «ارادت من مضاعف شد. این حرفهایی که تو می‌گویی، موجب می‌شود ارادت من به این شخص، بیشتر شود. این آدم آن‌طوری بوده و حالا این است!؟»

اما بعضی افراد، این‌طور نبودند. یعنی حتی بعد از آمدن انقلاب هم، از آن تمتعات و وسوسه‌ها دست نکشیدند. این هم یک عامل دیگر که باعث سایش جبهه خودی شد.»

منبع: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هنرمندان و مسئولان فرهنگی، ۱۳۷۳/۴/۲۲

تاریخ درج مطلب: شنبه، ۱۰ اردیبهشت، ۱۴۰۱ ۵:۳۰ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *