خاطره منتشر نشده منوچهر متکی درباره هاشمی رفسنجانی

منوچهر متکی در جمعی  با اشاره به نوع رفتار هاشمی رفسنجانی نسبت به فرزندانش اظهار کرد: آقای هاشمی را باید با تمام کارهای مثبتی که انجام داده و اشکال‌هایی که بر او مترتب است مانند سیاستمداران دیگر مورد ارزیابی قرار داد.
وی ادامه داد: در سال 63 یا 64 به یاد می‌آورم یکی از نمایندگان مجلس می‌رود پیش آقای هاشمی و می‌گوید در استان مازندران منطقه‌ای به نام «میان‌کاله» داریم و آن منطقه قبل و پس از انقلاب محل مهاجرت پرندگان و نگهداری حیوانات بوده است و منطقه شکار ممنوع محسوب می‌شود.
متکی با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها شاپور غلامرضا برای شکار در آن منطقه اقدام می‌کرد و منطقه برای او قرق می‌شد، بیان کرد: نماینده مجلس به آقای هاشمی گفت که هفته گذشته منطقه را برای شکار یکی از فرزندان شما قرق کردند تا شکار کند و این امر برای مردم منطقه تداعی شده که حوادث قبل از انقلاب می‌خواهد زنده شود.
وزیر سابق امور خارجه افزود: آقای هاشمی از رفتار فرزندش اظهار بی‌اطلاعی کرد و نماینده مجلس به وی گفت که بنده حالا به شما گفتم و دانستید و از شما می‌خواهم دستور دهید مدیرکل محیط زیست آن منطقه را برکنار کنند و پسرتان را بخواهید و یک کشیده توی گوشش بزنید که دیگر از این کارها نکند.
منبع: وبسایت شخصی منوچهر متکی

تاریخ درج مطلب: شنبه، ۱۱ بهمن، ۱۳۹۳ ۵:۴۷ ب.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *