جواب تند هاشمی رفسنجانی به نقل قول کذب روزنامه جوان

روزنوشتهای آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۶ خرداد ۱۳۷۸

ساعت یازده به دفتر کوشک رفتم. رسانه‌ها و بولتن‌ها را دیدم و کارها را انجام دادم. چند روزی است که سرماخوردگی و تب خفیف دارم.
به دفترم گفتم که جواب تند تکذیبی برای روزنامه جوان بفرستند که برخلاف شرع و عرف، به نقل از افراد نامشخص، مطالبی از من نقل کرده که بخشی از آن باعث رنجش جناح چپ شده است؛ گرچه از فائزه و آقای کرباسچی هم در آن خبر دفاع شده. گویا بخشی از مذاکراتی که اخیرا با سران جناح راست درباره اوضاع کشور و راه علاج داشته‌ام، به صورت گزینشی آورده‌اند که نوعی سخن‌چینی و سوءاستفاده جناحی و خلاف امانت است. در گذشته هم خبر دروغ نوشته بودند که لازم دیدم با نامه‌ای اعتراض شود.
در خبرهای جهانی، خبر تصمیم دادگاه بین‌المللی جنایات جنگی در لاهه، برای محاکمه اسلوبودان میلوشویچ، [رییس‌جمهور یوگسلاوی] مهم است که فشار زیادی بر یوگسلاوی خواهد بود و مسأله مهم دیگر، تشنجات مرزی هند و پاکستان است.
چند روز پیش، یکی از موشک‌های پاکستان، در خاک ایران، در منطقه بلوچستان سقوط کرد؛ ابتدا منکر شدند که موشک پاکستانی بوده، بعدا پذیرفتند که در آزمایش موشکی، اشتباهی در محاسبه پیش آمده است.
فاطی آمد و متن خاطرات سال‌ ۱۳۶۱ من را برای آماده‌سازی گرفت؛ البته با نظارت محسن، توسط دفتر نشر معارف انقلاب انتشار می‌یابد.
مشهدی رجب، کارهای باغچه خانه را انجام می دهد؛ بر اثر پیری -۷۹ سال- کارش مشکل شده و باید کمکی برایش بگیریم. آقاجلال، صورت هزینه تعمیر استخر را آورد: یک میلیون و 100 هزار تومان

تاریخ درج مطلب: شنبه، ۷ خرداد، ۱۴۰۱ ۵:۳۰ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *