روایت رحیم پور ازغدی از جلسه فرماندهان سپاه قدس با بارزانی!

حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست شورای عمومی و کمیسیون‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: زمانی که داعش به عراق حمله کرد به دستور امریکایی ها از حمله به شمال عراق منع شدند به همین دلیل به سمت کربلا و نجف رفتند ولی ایران اجازه ورود آنها را به این شهرها نداد با این وجود وقتی که داعش تصمیم گرفت که به سمت کردستان عراق حرکت کند تمام نیروهای مسلح کرد فرار کرد و کرکوک و چندین شهر دیگر از جمعیت خالی شدند.
رحیم‌پور ازغدی افزود: زمانی که داعش به کردستان عراق حمله کرد سپاه قدس خود را به این مناطق رساند با این وجود سپاه قدس به طالبانی و بارزانی گفت اگر می خواهید ما می توانیم به شما کمک کنیم چون کردها نمی توانستند به تنهایی در مقابل داعش بایستند.
وی افزود: در جلسه ای که با فرماندهان سپاه قدس برگزار شده بارزانی به گریه افتاده بود و به نیروهای قدس گفته بود اگر شما به ما کمک نکنید داعش کل منطقه را می گیرد وضع در این جلسه به گونه ای بود که بچه های ایران به خاطر حقارت و تضرع بارزانی ناراحت شده بودند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای ما ظرف 24 ساعت خود را به مناطق کردستان عراق رساندند و راه های اصلی را بر داعش بستند و اجازه پیش روی به آنها را ندادند تصریح کرد: در هر حال حالا که داعش سرکوب شده سپاه به بهانه بعدی امریکایی ها تبدیل شده است.

منبع: جهان نیوز

تاریخ درج مطلب: یکشنبه، ۲۳ مهر، ۱۳۹۶ ۹:۱۷ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *