ناگفته های محمد رضا زائری از نظرات آیت الله مجتبی تهرانی درباره احمدی نژاد؛ “این فرد در کشور فتنه ای خونین به پا خواهد کرد و همه را به جان هم خواهد انداخت!”

به گزارش سایت خاطره نگاری، حجت الاسلام محمدرضا زائری در صفحه شخصی خود در تلگرام نوشت:

یکبار در محضر استاد بزرگوار و پیر و مراد و مرشدمان مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبى تهرانی رضوان الله علیه نمی دانم به چه مناسبتی صحبت از آقای احمدی نژاد شد که به من فرمودند: “تا حالا بارها تلاش کرده که پیش من بیاید ولی من زیر بار نرفته ام!” بعد با قاطعیت و لحن خاصی ادامه دادند که: “تا زنده ام نخواهم گذاشت بیاید!” عبارات تند دیگری هم داشتند که چون گفتگوی من محضرشان خصوصی بود نمی دانم می توانم بقیه اش را بنویسم یا نه. ولی به هر حال لحن و موضع ایشان این قدر تند بود که خیلی تعجب کردم، مخصوصا از این جهت که در آن سالها (فکر می کنم سال ٨۵ بود) هنوز ویژگی های شخصیتی آقای احمدی نژاد و ابعاد گوناگون رفتارهای او این قدر واضح و آشکار نبود. مدتی بعد این سخنان حضرت استاد را به یکی از اصحاب سرّ ایشان گفتم. آن بزرگوار (که چون نمی دانم راضی به این نقل هست یا نه اسمشان را نمی آورم) گفتند: این که چیزی نیست! من مدتها قبل از این شلوغی ها و مشکلات سال ٨٨ خدمت حاج آقا صحبتی داشتم، فرمودند (نقل به مضمون) که: “این فرد در کشور فتنه ای خونین به پا خواهد کرد و همه را به جان هم خواهد انداخت!” ایشان می گفت: “بعد از حوادث سال ٨٨ یکبار خدمت حاج آقا عرض کردم که عجب پیش بینی شما درست درآمد و فلانی این فتنه را درست کرد، حاج آقا نگاهی کردند و فرمودند: “من این را نگفتم که! این که چیزی نیست! حالا مانده هنوز!” (بقیه سخنان حاج آقا تلخ تر و نگران کننده است و نمی خواهم نقل کنم) و عجیب این بود که آن مرد الهی تا پایان حیات شریف خود علیرغم فشارهای زیاد برای ملاقات رئیس سابق جمهوری با ایشان به هیچ وجه زیر بار نرفتند و دقیقا او وقتی به دیدار حاج آقا آمد که آن بزرگوار از دنیا رفته بود و ادعای “مگر سر جنازه ام بیاید!” صادق شد. این روزها همه ش خدا خدا می کنم که پیش بینی حاج آقا درست درنیاید و خداوند کشور ایران و نظام اسلامی را از فتنه جدید حفظ کند. فتنه ای که سالهای اخیر بارها در نوشته های خود از نگرانی درباره آن گفته بودم، اما نکته آخر را نمی دانم بنویسم یا نه؟!،…

(توضیح عکس: حضور محمود احمدی نژاد بر سر جنازه مطهر حضرت آیت الله حاج آقا مجتبى تهرانی رضوان الله علیه)

تاریخ درج مطلب: چهارشنبه، ۲۳ فروردین، ۱۳۹۶ ۹:۳۲ ق.ظ

دسته بندی: خاطرات سیاسی

۳ thoughts on “ناگفته های محمد رضا زائری از نظرات آیت الله مجتبی تهرانی درباره احمدی نژاد؛ “این فرد در کشور فتنه ای خونین به پا خواهد کرد و همه را به جان هم خواهد انداخت!”

  • فروردین ۲۵, ۱۳۹۶ در t ۱:۲۵ ق.ظ
    Permalink

    شما اگه به حاج آقا تهرانی اینقدر ایمان دارید چرا همون زمان (سال ۸۵) پیشگویی ایشون رو منتشر نکردید یا حداقل چرا بعد از سال ۸۸ این کار رو انجام ندادید؟؟؟
    من نمیدونم حالا که ۸ سال از سال ۸۸ گذشته چرا دارید این کار رو میکنید؟
    اگه هدفتون کمک به مردمه که باید همون زمان این کار رو انجام میدادید و فتنه رو از نطفه خفه میکردید.
    اگر هم نباید این پیش‌بینی‌ها رو نقل کرد که چرا حال خبر از یه فتنه‌ی دیگه میدید؟

    پاسخ دادن
  • آذر ۱۰, ۱۳۹۶ در t ۱۱:۴۹ ق.ظ
    Permalink

    اولا: منظورتان این است که مرحوم تهرانی تحلیل سیاسی قوی دارد یا غیبگویی قوی! به نظر من هیچکدام نیست. او ظاهرا اخلاق درس می داد و کاری به کار کسی هم نداشت. در فتنه ۸۸ هم نه کاری کرد نه کلامی و …. هیچ هیچ . مثل آقای امینی، جوادی آملی، سبحانی و خیلی های دیگر سکوت کرد.
    ثانیا فتنه ۸۸ را احمدی نژاد به راه نینداخت یک عده پشیمان از گذشته و انقلاب به راه انداختند. همچون خاتمی – هاشمی کروبی و موسوی و با این ادعا: یازده میلیون تقلب شده! بعدها همه گفتند که دروغ گفتیم تقلب نشده بود.
    اگر اینگونه نسبت به مسائل کشور نگاه کنید حتما فتنه خونینی به راه خواهید انداخت. همچنان که کروبی هم خوابهایی دید و فتنه به راه انداخت.

    پاسخ دادن
  • آذر ۱۰, ۱۳۹۶ در t ۱:۳۳ ب.ظ
    Permalink

    اگر ماجرای مهدی کلهر (تهرانی) ، برادر مجتبی تهرانی را با احمدی نژاد بخوانید می توانید حدس بزنید چرا تهرانی بر فرض صحت این خاطره، این پیش بینی را کرده است. و دختر کلهر که به آلمان پناهده شد.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *