تکذیب “ناگفته هایی از حادثه پلاسکو”

موسی خاتم، آتش‌نشان ایستگاه 24 آتش‌نشانی تهران که پیش از این مطلبی به نقل از او در خاطره نگاری با منبع فرهیختگان منتشر شده بود،‌ در تماس با سایت اعلام کرد که چنین صحبت هایی به نقل از او کذب است و زحمات پرسنل خدوم آتش نشان را زیر سوال میبرد.
او در تماس با خاطره نگاری تقاضای تکذیب خبری که دیگران به نام او در رسانه ای دیگر به چاپ رسانده بودند را داشت.
موسی خاتم اظهار داشت: متن نوشته شده صحیح نیست و زحمات پرسنل اتش نشان را زیر سوال میبرد و در این روزهای سخت وی را سخت متاثر کرده و اگر هم اعتراضی باشد نباید به این گونه پر از اشتباه متنی و غیرتخصصی باشد. وی افزود حال چرا در این روزهای سخت باید به نام این شجاعان و مردان دلیر موضوعی ساخت و در فضای مجازی باعث دلخوری و رنجش قهرمانان رنج کشیده شد.”

موسی خاتم در کنار ماشین آتش نشانی

حق مصاحبه نداریم
در این شرایط سخت پلاسکو گفت نمیتواند اظهار نظری درباره این حادثه کند و فقط نگران دوستان و همکاران خود است و امید دارد شاید زنده از آوار به بیرون انتقال داده شوند.

مشخص است که اوضاع روحی تمام همکاران او واقعا رنجیده و پر از استرس است. پس از تکذیب اخبار منتشر به نقل از وی، از او خواستم هر روایت و حقیقتی که فکر میکند صحیح است را بازگوید تا منتشر کنیم، ولی تنها به این جمله اکتفا کرد: ما حق مصاحبه نداریم و نمیواند اظهار نظر کند.

موسی خاتم کیست؟
وی در مدت ۱۲سال خدمت در ۱۵ ایستگاه آتش نشانی خدمت کرده و در عملیاتهای مختلف نظیر محبوس شدن زیر آوار و افتادن در حریق پمپ بنزین از ارتفاع چند متری و شجاعتها و روحیه انتقاد گری او حتی در پیش روی مدیران و صدای خیلی خاصش او را به چهره ای محبوب بین همکارانش تبدیل کرده است. چهره و عکسهای جذاب او در خارج از کشور جهت شرکتهای تولیدات محصولات آتش نشانی و مجلات ایمنی نیز چاپ شده ولی نام از او در اینترنت نیست.

تاریخ درج مطلب: پنجشنبه، ۷ بهمن، ۱۳۹۵ ۵:۲۰ ب.ظ

دسته بندی: خاطرات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *