رستوران صفری، بهترین کبابی تهران

بهترین کبابی در پاسداران تهران را می­شناسید؟ امروز قصد داریم درباره رستوران صفری مطالبی را تقدیم حضور شما کنیم. این رستوران در منطقه شمالی تهران واقع شده و یکی از بهترین مکان­ها برای آخر هفته و رستوران‌گردی است.

این رستوران از ابتدای مسیر خود فرازوفرودهای زیادی را تجربه کرده است. این رستوران در حال حاضر توانسته با تکیه بر کیفیت خود یکی از بهترین رستوران­های تهران لقب بگیرد.

اگر می­خواهید درباره رستوران صفری بیشتر بدانید، پیشنهاد می­کنیم تا انتها مقاله همراه ما باشید.

رستوران صفری کجاست؟

امروز قصد داریم به شما بهترین رستوران در پاسداران را معرفی کنیم. رستوران صفری در خیابان پاسداران دارای دو شعبه است و باید آن را جزء بهترین کبابی تهران به حساب آورد.

شعبه اول این رستوران جنب کلانتری 102 قرار گرفته و شعبه دوم آن نبش خیابان دشتستان واقع شده است. از محصولات خاص این رستوران باید به جوجه کباب ممتاز آن اشاره کرد. در کنار این مورد، انواع کباب­ها، آش و حلیم نیز برای سفارش مشتریان عزیز با بهترین کیفیت ممکن فراهم شده است.

تمام تلاش این رستوران بر این بوده که بتواند با استفاده از کیفیت عالی و سرویس­دهی مناسب، رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

تاریخچه بهترین کبابی تهران، رستوران صفری

آقای صفری از 1388 با نام­­های مختلف و در مکان­های متفاوت در همین زمینه مشغول به فعالیت بوده است. فعالیت او از محله یافت­آباد در تهران شروع شد و سپس به مناطق دیگر انتقال یافت. میدان توحید مقصد بعدی بود و پس از آن هم به سید­خندان رسید.

در آخرین مقصد خود رستوران آقای صفری به خیابان پاسداران تهران منتقل شد و هم‌اکنون نیز در همین خیابان فعالیتش را ادامه می­دهد.

در طول این سال­ها برند صفری با مشکلات زیادی دست­وپنجه نرم کرده و توانسته از تمامی آن‌ها سربلند بیرون بیاید. در سال 1394 برند صفری برای اولین بار در خیابان ساقدوش ثبت شد و فعالیتش با بسته­بندی جدید و باکیفیت آغاز گردید.

کبابی در پاسداران تهران

چرا باید به رستوران صفری برویم؟

در این بخش قصد داریم به شما دلایل رفتن به بهترین کبابی در پاسداران را توضیح دهیم. رستوران صفری را باید از لحاظ کیفی یکی از بهترین رستوران­های تهران به­ خصوص شمال تهران بدانیم. همان‌طور که می­دانید عرصه رقابت در شمال تهران به شدت سخت و حساس است.

به همین دلیل رستوران­های این منطقه با یکدیگر در رقابت سنگین هستند. با وجود این رقابت، رستوران صفری توانسته کیفیتش را بالاتر از حد استاندارد نگه دارد و چیزی بیشتر از یک غذا به مشتریان خود ارائه دهد.

به همین دلیل یکی از بهترین گزینه­ها برای سرو غذا در تهران، رستوران صفری است. آخر هفته خود را مهمان ما باشید.

مواد اولیه این رستوران از کجا تهیه می­شوند؟

یکی از فاکتور­های مهم برای تشخیص کبابی خوب در شمال تهران، شناخت مواد اولیه آن برای تهیه غذاست. در صورت وجود ناخالصی در گوشت چرخ‌کرده، کباب نرم خواهد شد و طعم دلپذیری نخواهد داشت.

از رنگ کباب به خوبی می­توانید کیفیت گوشت را تشخیص دهید. بهترین غذا برای شناخت یک رستوران، کوبیده است. به همین دلیل پیشنهاد می­کنیم برای شناخت کیفیت یک رستوران حتما برای اولین بار کوبیده آن را سفارش دهید.

رستوران صفری را بهترین رستوران شمال تهران می­دانیم به این علت که گوشت مورد نیاز آشپزخانه این مجموعه، از بهترین دامداری­های شهر مشهد تهیه می­شود که لذیذ­ترین گوشت­ها را در اختیار دارد.

رستوران صفری چه غذاهایی سرو می­کند؟

در حال حاضر در این رستوران 7 کباب با بهترین کیفیت سرو می­شود.

  • جوجه ممتاز
  • کباب کوبیده لقمه ممتاز
  • جوجه ارگانیک با استخوان
  • برگ گوسفندی
  • کباب سلطانی
  • شیشلیک ممتاز
  • چنجه فیله گوسفندی

مخلفات دیگری نیز مثل انواع نوشیدنی­ها (دوغ، نوشابه، آب معدنی)، ترشی، ماست موسیر، سالاد، سبزی و سوپ در دسترس شما هستند می­توانید کنار غذا آن‌ها را نیز سفارش دهید.

جمع­بندی

در این مقاله درباره بهترین کبابی تهران یعنی رستوران صفری صحبت کردیم. این رستوران با دو شعبه در خیابان پاسداران تهران آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می­باشد.

کباب یکی از غذا­های محبوب ایرانیان است و اتفاقا در سراسر دنیا هم طرفدار دارد. رستوران صفری نیز تلاش می­کند بهترین خدمات غذایی را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر می­خواهید رستوران ­گردی کنید پیشنهاد ما به شما این است که صفری برای انتخاب بعدی خود در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رستوران می­توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. ممنونیم که تا آخر مقاله همراه ما بودید.

تاریخ درج مطلب: چهارشنبه، ۱۸ آبان، ۱۴۰۱ ۴:۳۰ ق.ظ

دسته بندی: تبلیغات در خاطره نگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *