روایت یک نماینده از سلفی با موگرینی؛ “بلند گفتیم مرگ بر امریکا و درود بر اروپا”
آنچه میخوانید گفتگوی ابوالفضل حسن بیگی، نماینده اصولگرای مجلس، با روزنامه ایران پیرامون موضوع سلفی نمایندگان با فدریکا موگرینی است:
بیشتر بخوانیدآنچه میخوانید گفتگوی ابوالفضل حسن بیگی، نماینده اصولگرای مجلس، با روزنامه ایران پیرامون موضوع سلفی نمایندگان با فدریکا موگرینی است:
بیشتر بخوانیدآنچه میخوانید بخشی از گفتگوی اسحاق جهانگیری با روزنامه ایران است: دو نقل قول از شما درباره محتوای دیدارتان با
بیشتر بخوانیدبخشی از گفتگوی بهزاد نبوی با سایت جماران را می خوانید: علت حساسیت برخی چهره های جریان اصول گرا روی
بیشتر بخوانیدعلی مطهری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در پاسخ به سوالی در مورد محورهای سخنانش در ملاقات برخی
بیشتر بخوانید