ماجرای هم نشینی های سید حسن خمینی و قالیباف با معتادان!

حجت الاسلام سید حسن خمینی در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمدباقر قالیباف که عصر امروز با حضور هنرمندان، اساتید حوزه و دانشگاه که به همت خانه هنرمندان ایران در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا به نوبه خودم از تلاش‌های یکی از مدیران موفق جامعه تشکر می‌کنم.
وی با ذکر یاد و نام امام و شهدا، یاد و خاطره برادر شهید قالیباف را نیز گرامی داشت و از حاضرین خواست برای وی فاتحه‌ای بفرستند.
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی ادامه داد: در جمع دوستان حاضر من یکی از آشنایان به وضعیت آقای قالیباف بوده که از آن جمله می‌توان به منزلشان در طرقبه و زندگی پدر و مادر گرامی‌شان اشاره کرد.
وی گفت: آقای قالیباف در جوانی و در هفده هجده سالگی همراه با کار و تحصیل به یک جوان موفق تبدیل می‌شود و این جوان موفق امروز شهردار موفق شهر تهران بوده است.
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی ادامه داد: رمز موفقیت قالیباف و امثال وی این است که روزگاری از پایین به جامعه نگاه می‌کردند و در واقع این نکته را باید بیان کرد که آنها درد را نخوانده‌اند بلکه چشیده‌اند.
وی افزود: آقای قالیباف و بنده شب‌های متعددی را با لباس‌های مبدل در برخی از دره‌های تهران از جمله دره فرحزاد که در آنجا معتادین بوده‌اند شب‌ها تا صبح را گذرانده‌ایم و با معتادان گعده‌ای را برگزار کرده‌ایم و در واقع آقای قالیباف مشکلات را کاملاً لمس کرده‌اند.

منبع: انتخاب

تاریخ درج مطلب: جمعه، ۳ شهریور، ۱۳۹۶ ۴:۳۱ ب.ظ

دسته بندی: خاطرات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *